24 timmar tills allt är över....

Man väntar och väntar, men imorgon den här tiden är allt över. Nästa iaf, vi ska även fira på juldagen. Så vi öppnar julklappar och äter julmat mm. 2 dagar i rad =)))
Men julmaten är jag inte sådär jätte förtjust i, det är endast julskinkan som får det att läskas i munnen just nu. Jag har nästan inte fått någon sådan i år! Hoppas det finns massor.. hehe

Vi pyntade julgranen igår, men det har knappt fått stå ifred..
 

Nu ska jag fika lite tillsammans med min sambo, som nyss kom hem. Sen ska jag lägga mig och läsa en bra bok och förhoppningsvis få sova några timmar inatt..
Imorgon blir det överraskningarnas dag och på juldagen oxå förstås...

GOD JUL PÅ ER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<