Då var man 25...

Helgen har varit späckad med aktiviteter + sjukdomar.

I Lördags hade vi 18 gäster på tacobuffé här, gott var det! Till efterrätt blev det marängsviss och det uppskattades även det. Jag fick många fina presenter, tack tack!
I Söndags var tjocka släkten här, dom sjöng jätte fint för mig.


På kvällen var det tänkt att vi skulle äta middag hos mamma men Jocke hade feber så jag och Albin åkte själv. Det var jättegott med älgstek, kyckling och pot.gratäng! MUMS! Albin åt och sjöng för att det var så gott. Sen hade jag barnvakt hela kvällen, kusinerna och syster lekte med Albin så jag fick sitta alldeles själv och njuta.

Idag har vi klätt julgranen. Jag har satt dit kulorna och Albin har plockat ner dom (med Kalles hjälp förstås)
Jocke har juh feber, 37,5. Det kan ju förstås diskuteras vad som är feber. Men det var visst väldigt jobbigt att duka fram frukosten i morse.. Suck.. Jag har tagit hand om mina pojkar nu när båda vart/är sjuka. Undrar när jag får ta hand om mig själv??
Nu ska jag åka ner till Ånäset och hämta pizza, för jag har inte kommit på något middag idag å då blir det inget..

Kommentarer
Postat av: Camilla

men gud ja är ju värdelös... ja visste ju att du fyllde år, men ack va ja är sämst på å komma ihåg..:(

fölåt.....

hoppas dagen var bra iaf!

många kramar!!

2008-12-22 @ 16:44:55
URL: http://mixie66.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<