Familjen sover....

.. eller åtminstone halva. Jag och Kalle är uppe.

Sådärja, då var julen över. Inga klappar på bra länge nu och alla väldigt glada och nöjda. Albin tyckte det var jätte kul att öppna klappar, mest att stoppa julpapperet i munnen förstås.
Sen, trots att det finns tusen olika leksaker, lyckades vi få en dubblet. Men det löste vi snyggt och det blev ju en favorit direkt!
På Julafton var vi som sagt hos min sambos föräldrar. Jag tror vi åt mest hela tiden men lyckades klämma in lite kortspel och puzzel därimellan. Albin var trött och sov 3 gånger för att orka med.

På Judagen var vi hos min mamma. Vi åkte rissla och spelade spel innan julmaten serverades. Albin lyckades faktiskt hålla sig vaken hela kvällen även om han var riktigt trött då vi skulle åka hem.
Vi spelade singstar efter julklappsöppningen, mamma fick ABBA singstar skivan (2 stycken faktiskt!) och hade det jätte trevligt!

Bjuder på lite bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<