Grattis...

...bror, på din namnsdag!!

Här har ögoninflammationen erövrat Albins ÖGA åter igen.. suck..

Igår var vi till stan och lämnade mormor på idrottsmedecin, ja, hon har benskörhet. Ganska grav sådan och hon har minskat hela 9 cm!!! Hon har alltså gått runt i sisådär 10 år och haft ont men inte fått hjälp. Doktorn tyckte att hon borde sökt hjälp redan då hon slutade jobba och gick i pension. Men det är ju lätt att vara efterklok!
Så var rädd om era kroppar, motionera och se till att äta rätt för tusan!! Man behöver vitaminer och mineraler!

Jag inhandlade 1 julklapp, resten blir väl senare. Fast vi har väl slagit in ca 20 julklappar hittills så, inte så många kvar =)

Idag ska vi, efter att jag nu har jobbat, ut och kolla om vi hittar lite kablar och sladdar och sånna där SUPER KULIGA grejer på järnaffärn. Sen ska vi visst till skogen och kolla träd... JO FAKTISKT, vi ska kolla på träd. Kan visst vara jätte roligt!

Kommentarer
Postat av: Tomas

Jo, träd är jätteroliga och de kan vara ganska vackra också.... Du behöver bara träna för att lära dig se det. Du får följa mig någon gång.

2008-12-06 @ 19:58:46
Postat av: Mamman

Här har jag gått och pratat om att Niklas/Sven har namnsdag 2 dagar efter varandra och så glömmer jag det! Typiskt!

2008-12-09 @ 21:00:47
URL: http://ulriceberg.blogg.se/
Postat av: Mamman

Träd eller skog kan vara härlig att gå i. Rogivande om man vet var man är.. ;)

2008-12-09 @ 21:01:48
URL: http://ulriceberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<