Less...

Om man då hade hållit på med en sport istället, då hade man åtminstone kunnat kasta in handduken.
Men som mamma måste man alltid vara på topp och vinna matchen.

Folk frågar om vi trivs i den nya huset
- Jovisst, svarar man. Men i själva verket vill man bara skrika NEJ!
Albin har varit sjuk i stort sett hela tiden sen vi flyttade hit och det är INTE kul. Även om jag älskar huset har jag varken haft lust eller ork till att fixa och dona mer än det nödvändiga. Så grejerna står upp packade ur kartonger, men ordningen är väl inte att hurra för. Jag har försökt att inreda men är långt i från nöjd. Så NEJ, jag trivs inte alls. Inte med situationen iaf.

Min önskelista:
> Få mer ork
> Att Albin blir frisk
> Solen
> Sömn
> Att få trivas fullt ut

Jag skulle komma på en hel drös med "ting" också, men de ska jag nog köpa själv då min första önskan slagit in.
Idag är det iaf frissan för mig (ÄNTLIGEN) och ev ett julbord med jobbet om Albin tillåter att mamma är borta en stund...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vet EXAKT hur det känns.... Så var det med vårat hus också, mycket fortfarande dessutom som jag vill ändra. Vi får umgås någon dag och "kräkas" av oss!!

2008-12-17 @ 12:10:19
Postat av: Miriam

Ja men vi får börja styra upp något... =) Jag håller tummarna för att Abin ska bli frisk snart, stor kram

2008-12-17 @ 21:20:29
Postat av: camilla

förstår hur du känner dig... finns här om du vill spy lite galla...:D

kram

2008-12-18 @ 14:40:55
URL: http://mixie66.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<