Luciaträning och bad...

Idag var det visst luciatågsträning för barnen i Flarken. Något som jag missat helt, konstigt att ingen hört av sig. Fick ett mess från en kompis kvällen innan men såg det inte förrän en timma efter utsatt tid, så, vi totaltmissade träningen. Vi får väl slopa det i år, kan ju gå dit och titta i alla fall.

Sen var det sista babysimmet idag, både skönt och lite tråkigt. Albin var inte helt 100, men vi ville inte missa sista gången. Detta kort togs för ca 4 veckor sen.


Trivs som fisken i vattnet!

Hemfärden blev dock en tokfärd (enligt mig). Men eftersom jag lovat mig själv att inte lägga mig i min sambos körning satt jag tyst i baksätet och bet på naglarna. Kunde dock inte hålla mig då det dök upp 3 rådjur på vägen...
- ÖÖÖÖÖHHH!!, blev min spontana reaktion. Följt av en del svordommar till chauffören.. Men vi kom hem helskinnade iaf..

Kommentarer
Postat av: Linda

De är klart ni ska vara med!!! Våra små killar går de ju som inte träna med ändå :) dom få gå där bak o sen gå lite som de vill ;) tror de e säkrast!!! Så klart ni ska me!!

2008-12-07 @ 19:52:37
Postat av: Camilla

klart ni ska vara med!! kommer ändå inte bli mkt sång å stå stilla för dom små...:D

vilket fint kort ni har fått er...

kram kram!

2008-12-07 @ 23:44:34
URL: http://mixie66.blogspot.com
Postat av: Mamman

vilken häftig bild, han verkar ju trivas som fisken!

2008-12-09 @ 20:59:54
URL: http://ulriceberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<