Naglar och snö..

I morse var jag tvungen att ligga på helspänn för att inte försova mig. Hade tid hos LunulaNaglar kl 9. Men jag hann. Klev upp direkt Albin vaknade, så inget ligga och dra sig.
Fick sitta och bli ompysslad i 2 timmar, jätte skönt. Har bara lite problem att skriva och vänja mig vid dom för tillfället.

Albin sov en kortis idag, ca 1 timme, så jag hann knappt kliva ur duschen innan han gnydde i vagnen. Å jag som hade tänkt sova en stund!
Vi tog en promenad med pulkan, ett försök till att bryta den negativa trenden att inte gå alls. Tog Albin i pulkan och drog i snöovädret. RIKTIGT jobbigt, trodde inte pulkan skulle vara SÅ tung!

Albin somnade i vår säng strax efter sju och jag har suttit och sett 3 serier utan minsta avbrott. HÄRLIGT!

Nu ska jag också sova, spännande dag imorgon!

P.S Det blir en spännande jul! D.S

Kommentarer
Postat av: Anonym

va härligt å få fixa till sig lite inför jul...:D

lycka till imorron! (va de nu är för spännande du ska göra..) kram!!

2008-12-08 @ 22:28:41
Postat av: Mamman

Hoppas det blev som du förväntat dig, kram

2008-12-09 @ 20:58:39
URL: http://ulriceberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<