Nu ger jag upp...

..jag kan vara tjurig, men vår son "vinner". Han vill helt enkelt inte sova själv i sitt rum. Så idag flyttar jag in spjälsängen till vårt rum så han får sova med oss. OM det nu är som en del säger att han kan ha mardrömmar så vill jag definitivt inte att han ska sova själv.
Det vänder väl snart, annars får jag väl bara "gilla läget".

SLUT TJATAT OM ALBINS SÖMN NU!

Idag är det nollan, men det regnar iaf inte =) Imorgon ska det visst bli kallt igen. (så nu behöver ni inte kolla vädret ikväll)

Hur som, ska sätta mig och sortera lite bilder på datorn som jag inte hunnit med på evigheter!! Kanske dyker det upp nån här!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara genom att samla poäng kan du få gratis presentkort i valfri butik och gratis biobiljetter. Perfekt nu inför julen:)Klicka här för att bli medlem och få 50 poäng direkt:

http://www.gratissajt.se/?r=527



Ha en bra första december:)

2008-12-01 @ 14:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<