Skellefteå

Idag har jag varit och gjort staden, usch så mycket folk! Att en del dessutom inte kan tänka lite logiskt eller vara lite mer omtänksamma har jag inte förstått mig på ännu!
Om det står någon och väntar på ett bord och det är fullt + att man själv är färdig kan man väl lyfta på ändan och göra plats åt nästa! Eller till er som åker hiss fast ni kan gå eller åka rulltrappa, låt vi som ska ut ur hissen få komma ut innan ni tränger er in! Suck! Vilka stolpskott det finns!

Hursomhelst så hittade jag en tunika som jag ska ha på nyår. Kanske inte någon riktig "WOW" grej, men den får duga. Köpte även jeans och skjorta till sambon, men skjortan var för liten. Albin fick lite nya kläder han med, lite dagiskläder =)
Å så har man handlat lite sallad, bröd och sås till nyår också. Känner mig såååå duktig, det ska bli jätte trevligt med det nya året!

Kommentarer
Postat av: camilla

det blir säkert riktigt roligt..:D

för oss blir de knytis hos frida & jonas...

hur mås de nu då? vi måste ju försöka träffas iaf nästa år...;)

kram

2008-12-30 @ 09:04:16
URL: http://mixie66.blogspot.com/
Postat av: Linda

Ja de var verkligen roligt att va i skogen, kanske mest för sonen men o Robert uppskattade de :D Ska bli kul när de kan börja "följa" me lite!!! Ha ett jätte bra nyår så hörs vi!!!

2008-12-30 @ 22:17:22
URL: http://roblin.blogg.se/
Postat av: Mamman

Hm,Duktig behöver du inte vara, du är bäst ändå. Puss o Kram

2008-12-31 @ 10:38:10
URL: http://ulriceberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<