1 års dagen!

Albin vaknade feberfri idag och det var helt underbart, ögonen var också friska. Nu är det bara lite snuva och hosta kvar, men hoppas att även det vill ge sig.
Han sov för övrigt RIKTIGT bra idag på dagen, men då hade jag massor att göra och efter en stund tyckte jag inte att det var lönt att lägga mig, det skulle jag förstås ha gjort.
Har röjt undan lite grejer. Var till Ånäset på fm och kastade skräp på återvinningen, rensade ur på bergvägen och handlade. Det blir ingen städning, dom som köpt huset skulle tydligen städa själva om de fick flytta in till helgen. DET tackade jag INTE nej till! Så, alla måsten, är som bortblåsta känns det som. Wow, det finns verkligen ljus efter mörker.

Syster Ysters hund är i Luleå i natt, hon har opererats idag. Stackarn bröt 4 små ben i tassen då hon busade i snön. Men hon ska förhoppningsvis få komma hem i morgon, så vi håller våra tummar och.. tår??

Näh, nu ska jag gå och koka mig ett ägg, vart sjukt sugen på det.. Albin sover sedan 19:45, i SIN SÄNG!! Vällingen skippade han dock, så han lär väl vakna och vilja äta på en stund..

Godnatt godnatt...!!

Vi hoppas att snön får ligga kvar, det kommer tydligen mildare väder söderifrån...!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis Albin önskar fam Nordholm från ett regnigt Karlskrona

2008-11-28 @ 19:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<