Feber, hosta, snuva och ÖGONINFLAMMATION!

Blää vilken natt! Jag är HELT slut i kroppen idag, fick sova en sisådär 60 min då Albin sov idag. Men han har väldiga problem med sin hosta och nu har ögoninflammationen gått från ett öga till två!
Grin och gnäll HELA dagen, längtar tills min son kommer tillbaks!

Miriam kom som en räddande ängel ikväll, med Alvedon och Ipren. Testade iprenen, flytande, smakade apelsin visst. Albin slukade då sprutan, kanske var gott! Och kanske "biter" det mer på honom än alvedon.

Snart ska jag gå isäng, är faktiskt HELT slut i huvudet också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni får sova båda två inatt!

Du, det är det jag är din vän för att hjälpa till när det behövs =) Kram

2008-11-24 @ 21:23:50
Postat av: Miriam

glömmer skriva mitt namn jämt, haha!

2008-11-24 @ 21:24:59
Postat av: Camilla

hoppas ni får sova mer inatt... låter inte skoj vet ju själv hur de är att ha sjuka barn, själv är man lika trött som dom små...:(

hoppas inte att de e Willmer som ha smittat med ögoninfl...

de e bara du hör av dig om du vill hjälp så du får vila lite nog kan vi säkert ordna de på nå vis...:)

kram kram!!

2008-11-24 @ 22:47:46
URL: http://mixie66.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<