Grät så jag skakade..

Ikväll blev jag överrumplad av Taras uppfödare som plingade på dörren. Vi hade sagt fredag men hade idag lite mailkontakt ang. ersättning för Tara så hon blev orolig och körde upp från Sundsvall ikväll.
Jag trodde först hon kom för att prata men det visade sig att hon tänkt ta med Tara hem. SHIT!! Jocke jobbar ju em och fick inte säga hejdå.
Allt gick så fort, jag skakade då jag skrev på ägarbytet. Vet inte varför, skakar nog då jag blir nervös. Jag packade hennes grejer och då jag såg henne hoppa in i deras bil släppte chocken. TARA HAR ÅKT! HON KOMMER ALDRIG MER TILLBAKS!
Jocke svarade inte på mobilen, jag ringde minst 20 ggr! Usch, bara grät och grät. Då han äntligen svarade kunde jag knappt prata utan skrek, medans jag grät..
- Varför svarar du inte?! Tara har åkt!

Det känns väldigt tungt, vår fina hund har lämnat oss. Jag vet att hon får det bra, men just nu vill jag bara hålla om och krama henne.
Sänder henne en varm kram. Hoppas du får det bra vännen. Ledsen att vi inte klarade av att ha kvar dig!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

skickar jätte kramen! du ska veta ayy ni gjort ett toppen jobb med Tara, finns inte många hundar som är så väluppfostrade... super fint jobb!

kram!!!

2008-11-13 @ 09:00:56
URL: http://mixie66.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<