Grin o grin...

Suck, vilken dag! Var på Liten och Stor på fm och tyvärr blir vi mindre och mindre grupp =( Då vi (jag och Albin) kom hem så sov lillen och mors var förbi och käkade lunch.
Jag tog det lugnt en stund medan huset ännu var tyst, väldigt skönt. Det brukar bli till att sitta och titta på serier på datorn eller dega framför tv:n, för om jag sover så kan jag inte sova på natten.

Då Albin vaknade kopplade jag ihop kälken och knäppte fast Tara i hela anordningen. Albin fick ligga bak i kälken medan Tara drog. Det gick JÄTTE BRA!, tills vi kom på "torra" ytor, dvs ytor utan snö.. Trååååkigt att vi inte fått behålla snön som kom! Tara blev alldeles tokig då det tog stopp och började hoppa och ha sig. Men jag hjälpte henne och berömde.
Vi tog oss ända ut till OKQ8 för att hämta paket från IKEA, 20 kg!! Tara var helt galen och vägrade dra, men vi tog oss iväg och Albin satt som en kung på kälken, framför paketet som nästan tog upp all plats. Som sagt, det gick bra då vi hade snö/is att dra på. Vi tippade ju BARA 1 gång.. Men det gick bra det med..

Ikväll var Tomas och Anette förbi, längesen vi träffade dom och dom tyckte Albin blivit så stor. Sen var det väl mest skrik och grin då dom var här. Men då jag klädde av honom och skulle göra honom i ordning för välling upptäckte vi bajs i blöjan, som förmodligen legat där ALLDELES FÖR LÄNGE!!! Det är som tusan då man inte känner någon lukt!

Men, nattningen gick helt super! Han sov på 6 minuter och nu ska jag se Bonde söker fru/Bonde söker man och Bonde söker pojke!.. Ha de gott så länge..

Kom ihåg att kika in här!! Kanske händer något roligt snart!! =))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<