Kallt, kallt och kallt!

Albin är förkyld fortfarande stackarn. Han får sova 2 ggr idag med, ute i kylan, men väl nerbäddad.
Inatt har vi sovit i Sjöbotten och det gick jätte bra, Albin somnade nästan direkt i resesängen igår kväll och vi andra hade underhållning av Idol.
Det var sisådär, schlager är väl egentligen inte min grej. Gick och la mig innan det var utröstning och tippade på att en tjej skulle åka, vilket jag hade rätt i. Stackars Sepideh. Men hon har haft 2 dåliga låtar på slutet, hade hon haft en Whitney, Mariah eller Celine låt hade hon nog varit i sitt esse!
Lars var ju kung som vanligt, den killen har charm! Han kanske inte är nästa idol, men vilken musikal han skulle kunna göra! =)
Kevin rockar, han är ju typ bättre på svenska än vad jag är! =)

Vi lämnar Sjöbotten kring 11 - 11:30 idag. Jag glömde ju tröjan jag ska ha på mig ikväll och ingen som kommer ihåg mina grejer, det får jag göra själv. Vi glömde även badkläderna och jag är skeptisk till att jag kan hitta några nya på så här kort tid, speciellt som det inte är badtider nu. Vi ska hur som helst ta en snabb sväng in till Ske-å centrum och se om vi hittar någon tröja till min kjol och sen vidare till Piteå och suuuuupa skallen av oss ??? Heh, ne, inte kanske så hårt!
Jag hoppas det blir roligt. Hoppas även att Albin får det bra.. Kommer nog sakna han mest! Jag kommer säkert stressa mig hem imorgon för att få pussa på honom...

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<