Tack..

Tack för de fina presenterna som Albin fick
Tack för snön som kom så lägligt till skyltsöndan
Tack för min underbara sambos härliga massage
Tack för omtanke från svärmor
Tack för min älskade mamma som gjort mig till den jag är (delvis =) )
Tack för min son och att han är frisk


Åsså lite ironi...
Tack för de 4 timmarna jag fick sova, uppdelat på 4 olika tillfällen natten till lördag
Tack för de 25 min jag hann återhämta mig dagen efter
Tack för de 10 gångerna jag var upp natten till idag
Tack för min huvudvärk som dök upp som ett brev på posten
Tack för mina 30 minuter till egen tid ikväll

Kommentarer
Postat av: camilla

va roligt! de blri nog toppen roligt!

för oss blir de knytkalas med jonas,frida,daniel, sandra och sandras mamma, pappa å lillebror...:)

2008-12-29 @ 23:55:15
URL: http://mixie66.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<