Usch å bläää...

Ja, ingen förbättring på sjukfronten för min son. Han sov iofs bättre inatt, men långt ifrån bra. Iprenen som Miriam kom med gör verkligen susen. Men är han inte bättre imorgon så ringer jag BVC, så här kan vi ju inte gå hur länge som helst! (jag vet, typ 3 dagar har gått, men jag är LESS)
Just nu sitter han nedanför mig och lensar min börs, hoppas jag har kvar några pengar sen ;-)

Det blir inte så mkt gjort här på dagarna nu, börjar känna mig lite stressad. Vi ska städa ur lägenheten, ha kalas (OM Albin är frisk vill säga), få i ordning lite bättre och samtidigt få vår skönhetssömn.. Suck, måtte detta få ett slut snart!!
Längtar tills alla "måsten" är borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<