Billig hund till salu!!!!!

Albin sov i vår säng inatt, hade iofs kunnat lägga över honom i sin säng efter midnatt. Men det var ganska skönt. Vi vaknade strax efter 7. Vi åt frukost och gjorde oss i ordning för att åka på familjecentralen i R-fors. Det var jätte många barn och föräldrar där idag. Det är ju mätning och vägning på fm så då brukar det vara lite mer, det är roligt för Albin att leka med någon annan än mig.

Åkte hem tidigare för att inte Albin skulle somna i bilen, men det misslyckades juh!



Då han vaknade, 40 min senare, fick han lunch, bajsade lite och sen gick vi för att kolla på systers lilla valp Kammo.
Vill du också se får du gå in på hennes blogg som jag länkat till längre ner på sidan.

Bara det att då vi skulle gå så var Tara borta. Jag ropade inte på henne utan sökte upp henne och fann den jäkla hunden längre ner hos grannen. Det blev många svordommar kan jag lova och jag röt som en hund! Lider med dom som såg oss, Albin tittade förskräckt på mig. Så med Albin i vagnen i den ena handen och Tara hårt i nackskinnet i den andra drog jag henne tillbaks till gården medan jag gav henne den värsta av den värsta utskällning du kan få. Hon skrek hela vägen hem. Hon fick gå in och lägga sig på sin plats, jag var inte alls sugen på att ha med mig henne nå mer.

Albin bajsade förstås igen då vi var framme men vi väntade på att mamma skulle komma tillbaks så lånade jag hennes bil och for å hämtade blöja.
Vi stannade där ganska länge, säkert 1½ timme. Kammo är jätte söt. Då jag hämtade blöjan tog jag Tara med mig tillbaks, det gäller ju att inte vara långsint. Hon fick hälsa försiktigt på Kammo som är ungefär lika stor som hennes huvud.
Sen gick vi hem, Albin somnade i vagnen (14:30) och Tara låg på bron.

10 min senare, då jag kikade ut, såg jag ingen hund. Förbannade, jäkla hund! Jag drog på mig kläderna och sprang ut. Jagade ifatt henne på nästan samma ställe och denna gången var jag INTE NÅDIG för fem öre. Jag BAR HENNE HEM i nackskinn och rumpskinn, 2 fasta grepp och en jäkla utskällning. Då vi kom på gården skulle jag ha henne till att ligga på rygg och skämmas för att tala förstånd med henne. Men grannens barn kom och ville klappa. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig.
Sen, in med hunden, på hennes plats och en stol så att hon inte tar sig därifrån. Där ligger hon nu, förhoppningsvis skäms hon livet ur sig!
Det där med att vara långsint, det tog slut nu!!


TYCK INTE SYND OM HENNE FÖR DET ÄR DET INTE!


,
Suck, Albin sover fortfarande


palten på spisen

sambon hemma på en timma och tradera auktioner som snart avslutas.

Hare gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<