Det bästa på hela dagen...!

Det har regnat och regnat, Albin har pekat ut genom fönstret men jag har verkligen inte haft lust att bylta på oss en massa kläder och vara ute i ihållande regn. Vi tog en sväng ner på banken, ett måste. Sen raggade vi upp syster och gick hem å åt lunch.
Albin har sovit massor idag, 2 timmar på fm och 2½ på em. Just nu ligger han, halvt missnöjd, i sin säng och har svårt att somna. Trots att vi höll honom vaken längre ikväll.

Men det bästa idag.. Det var överlägset då pappa kom hem. Så här glad vart vi då!


Sen var vi ute en sväng, då det äntligen blev uppehåll. På kvällen satt vi i lekrummet och planerade flytt och lite annat medan vi lekte med Albin, som aldrig tycktes bli trött...
Då vi undersökte mina fötter, fråga mig inte varför. Lyckades Albin krypa iväg till nästa favvoställe...

Här väljer jag, för hans skull, att skymma lite privatare delar. Kvällstid är en tid för "luftning" som vi kallar det..

Näh nu måste jag kila till sonen, han är lite missnöjd i sängen..

Hör å ses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<