Fredag!!

Vilken dag, lillgrodan har klängt på mig HELA dagen! Jag trodde ibland att jag skulle gå upp i linningen då jag inte fick ha min kropp ifred. Tror jag fick 45 min på fm, men då sov vi båda två efter en jobbig natt.
Jocke kom hem strax före 14, rusade in och sa att han hade slut pengar och att jag skulle föra över mer. Varför? Det fick jag inte veta... hm..

Några minuter senare kom han hem med dessa



Jag fick ett samtal om att möblerna som jag beställt med Thorvald var färdiga, så vi åkte och hämtade direkt. Passade även på att hälsa på mormor Vera. Vi åkte förbi Peders Möbler och blev genast blixt förälskade i ett bord med 6 stolar där. Tror vi slår till, om vi har tillräckligt med pengar bara. Ska försöka pruta ner det ytterliggare, det var ett visningsex som dom iofs redan sänkt priset på, så vi får se.

Hur som helst, till middag blev det Grandiosa Pizza. Pizzerian i Ånäset var stängd!!
Albin fick gröt, så lata var vi idag.
Sen lekte vi och planerade på kvällen. Bordet ska betsas och lackas. Men riktigt fint blev det!


Passade på att fota Albin som spexade lite framför kameran oxå.

LILLA ÄLSKLINGEN!! MAMMAS GOSEGRIS!!

Nu är idol slut. Lars är bäst, kanske inte i alla lägen, han har något i blicken!!
MUMS!
Godnatt, ja, jag vet. Men jag är SÅ fruktansvärt TRÖTT!!


Kommentarer
Postat av: miriam

haha, jag gjorde den fina buketten...(tänkte lite romantisk bukett) så gullig Jocke kom när han skulle köpa den. Hoppas du tyckte om den =)

2008-10-17 @ 23:25:47
Postat av: Gunilla

Vad fint bordet blev, det gick ju snabbt! Men Lars! han är ju typ sämst! Passar inte alls in... tacka vet ja´ Kevin och Alice. Kram/mamma

2008-10-18 @ 19:55:03
URL: http://ulriceberg.blogg.se/
Postat av: Alina

åå fin blogg du har! skoj att läsa :)

2008-10-18 @ 20:01:41
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<