HELVETE HELVETE HELVETE!!!!

Har precis suttit och skrivit om min JÄKLA dag som bara gått åt HELVETE hela tiden.. Typ ett A4 av klagomål, men det visar sig att datorn också är emot mig idag..
Så, idag får ni tyvärr inte höra om min dag.. För jag orkar INTE skriva mer. Men jag kan sammanfatta kort..

Jäkla hund, skitunge och lite sömn... = En hund som rymde igen, på väldigt kort tid, missade sin promenad. Ett barn (min son tydligen) som häller ut Taras vattenskål (nyfylld) över sig och golvet och som grädde på moset vägrar sova bara för att idag hade mamma bestämt att hon också skulle vila. Vet inte om han är i någon fas där han absolut inte kan sova utan mig. För det har varit så nu i några nätter då han vaknar och bara mammas säng duger..+ att han vaknar i panik och är svårtröstlig..

Men hur som helst så slutar dagen, nja, kanske inte är slut än, i en väldans massa packande.

Här är en bild på Albin som klättrat upp på damsugaren och hälsar på Tara genom grinden. Den blev ditsatt idag för att Albin inte ska vara där och Tara är OLYDIG!

Så imorgon hoppas jag på en bättre dag och INATT HOPPAS JAG FÅ SOVA!!! Fattar inte hur jag kan vara SÅ TRÖTT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<