Jag ba...

Tog bussen in till Umeå igår för att gå ut med några gamla vänner.

TUR att jag tog med mig hörlurarna till min walkman/telefon, för hela vägen satt den en tjej bredvid mig och snackade i sin mobil. De sista 5 min tog min musik slut så jag blev tvungen att sitta och lyssna på detta samtal..

Tror jag räknade till mig ca 25 "ja ba"... suck... Vad har hänt med svenskan??

För övrigt hade vi jätte trevligt, vi gick på njuta och dansade för glada livet. Mååååånga slipsnissar var där..
Det blev buss hem idag med, men ingen "ja ba"... Å här sitter jag nu, skulle jobba men kommer inte in... Så, jag får väl gå och lägga mig en stund, för Albin är på promenad med farmor.

Visst är JAG duktig på svenka.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<