Lillen går och går....

Lördagen rusade förbii superfart! Vi var förbi på Miwa och Peders möbler i Lövånger, jag prutade på ett bord som vi köpte! Ska bli i vardagsrummet. Det blev ingen kamin, åtminstone inte ännu. Men kanske till nästa höst.

Vi försökte oss på att hälsa på min mor då vi ändå var i Lövånger, men hon jagade. Typiskt! Sen var vi även förbi hos Tomas och Anette i Grimsmark, men där var det inte heller någon hemma. Så vi åkte hem och sov i 2 timmar. Sen började jag med maten, den skulle vara i ugnen i drygt en timme. Vi tog ut den för tidigt och den var inte riktigt färdig. Men vi var hungriga, så vi tog för oss och stoppade in den i ugnen igen. Då var åtminstone resterna som vi åt idag färdiga.

Inatt sov Albin som ett ljus, jätte skönt. Men ändå har jag ihållande huvudvärk som VÄGRAR ge sig!!

Vi åkte iväg till Tomas och Anette, Jocke hjälpte Tomas sätta på kedjorna på traktorn. Sen åkte vi vidare till Sjöbotten, till Albins farmor och farfar. Det blev inte så länge. Jocke bytte däck och luftade bromsarna. Jag, Albin och Maj tog en kortare promenad sen blev vi tvungen att åka.
Det blev till att handla snabbt på ICA Maxi, tur man hade en lista så man visste vad man skulle ha.

Sen badade vi på eddahallen, babysim, Albin simmade runt själv med ringar på armarna. Sen stressa hem och äta..
Nu sitter vi och tittar på Albin som vägrar krypa och hela tiden försöker ställa sig upp och gå istället. Självklart ska han ha någon leksak i handen och blir tokig då han hela tiden hamnar på rumpan igen.. suck.. Måste vara mitt temprament han har..!! Stackars honom, stackars Jocke och stackars mig!!!

Inga bilder idag... glömde kameran hemma då vi for på babysimmet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<