Ögonen svider..

Shit så trött man är..
Å massor att göra. Mor´s kom förbi med jobb nu på em, satte mig direkt Albin somnat. Men får det inte att stämma riktigt. Dessutom kastar datorn ut mig ur programmet hela tiden! Arghhh.

Albin och Jocke sover, borde jag också göra. Funderade ett tag på att vänta tills Grey´s Anatomy laddats färdigt och se några avsnitt. Men jag borde nog sova.. Ska städa och dola imorgon.. + att natten säkert blir JOBBIG! Som natten till idag.
Albin vaknar kl 22 och är helt galen, bara skriker och vill bli buren, knappt det hjälper. Då jag ska ge honom en alvedon och lägger ner honom på skötbordet blir han helt GALEN! Han gråter så han nästan kräks.. Usch, dåligt samvete får man.
Jag vaggade honom i över en timme, han somnar men vaknar efter bara någon minut. Då gav vi honom välling... Sen sov han till 04 och fick välling igen. Vi klev upp kl 6:30.

Nu har den laddat ner 25%, tror inte jag väntar. Ska sussa nu.

Vill bara tillägga; Jag tror vi har gjort några vänner väldigt besvikna. Väldigt ledsna för det. Dock inte medvetet! Hoppas det löser sig för er iaf! Det är ni värda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<