Snö singlade ner på morgonen....

I morse då vi klev upp så snöade det, även om det var väldigt lite. Men fort klarnade det och snön försvann. Jag och Albin gick till BAS, jag jobbade lite och Albin busade runt  på alla de möjliga ställen. Syster Yster var tillbaks från sjukdom så Tara fick busa lite med Kammo. Men eftersom Kammo är rätt så liten i jämförelse så hade Tara det rätt svårt att hantera situationen.
Kring luch (11:00) gick jag och Albin hem och han höll nästan på att somna i vagen. Men, lunch först! Då vi ätit la jag honom i vagnen och han somnade nästan direkt.
Han sov mellan 11:30-14:10, jäääääätte skönt!! Han brukar ju sova så länge så han bara sover en gång.

Då han vaknade fick han banan och jag förberedde middan, pannkaka. Jocke var hemma strax efter fyra och vi åt pannkakor m sylt och glass tillsammans. Ikväll har vi packat inför vår lilla tripp till Piteå, företagsfest med Jockes jobb. Vi ska se stormen.. Vilket ska bli väldigt spännande. Sen ska vi äta god mat och dricka GOD DRYCK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<