Å händelserika helg..

Fredagen började på morsans jobb. Jag och Albin var där rätt länge. Kring lunch kom Jocke hem från jobbet. Vi var och tittade på ett hus på eftermiddan och mer kan jag tyvärr inte förtälja.
Det blev en lugn kväll, vi var förbi Tomas och Anette och drack kaffe. Albin fick ett par jätte fina sockar som hon stickat.

Lördagen började kl 6.30. Jocke tog sig friheten att ta sovmorgon. Jag och Albin städade och dolade på, han satt i vagnen medan jag målade på hans fina koja, som för övrigt är färdig! Det blev faktiskt jätte bra och väldigt uppskattat. Me
Men just nu känner jag mig rätt hög av färgen som luktar i hela rummet. Mitt på dagen åkte vi för att fira min far som fyller 48 år nästa helg.
På kvällen kom mamma och hennes sambo för att vara barnvakt åt Albin, jag och Jocke åkte på puben i Flarken. Det var jätte trevligt. Men jag tror vi håller på att bli gamla, det var såååå mycket småfolk där.
Jag åkte hem vid midnatt och Jocke damp ner kl 02.

Söndagen börjar kl 6.40. Jocke tog sig friheten att ta sovmorgon idag IGEN. Jag slet hur som helst upp honom kl 8 så att jag kunde måla färdigt. Då Albin sovit fm åkte vi till Selet och hälsade på mamma. Gott fika och härlig gungning i blåsten.
Det var jätte roligt att gunga!
Kl 14 var det kalas i Flarken, lille Wilgot fyllde 1 år den 27/9. Många barn och vuxna, de flesta bakis sen dagen innan. Vi åkte hem kl halv fem och åt middag och satte upp Albins koja.
Jocke for å spelade innebandy och jag såg en kass film. Dagen slutade kl 22:08 men natten har varit jobbig!!

P.S Jag har en hemlis, det lär dröja innan ni får veta.. hehe D.S

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Kojan ser jätte mysig ut!

Kram

2008-09-30 @ 09:07:58
URL: http://celzx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<