Fredag

Japp, så var det helg. Iaf för oss, sambon är ledig fredagar och det är ganska skönt! Sonen är på topp humör, febern är förbi och några fler tänder är på G.
I morse tog vi den vanliga morgonpromenaden, hade förstås sambon med mig och det är alltid roligt. Vi försökte sova lite på fm men fick besök av farbror Tomas (försäkringssnubbe och föredetta "plastpappa") Men det var trevligt, vi fikade och pratade om allt möjligt.

Btw, jag vann min budgivning på tradera. Inte så konstigt, jag var den enda som lagt budet och jag är väldigt glad att övriga höll sig borta. Glömde nämligen bort det helt på kvällen och kunde lätt blivit överbjuden.
La ut vår cityvagn på blocket på fm oxå, vi använder den knappt och jag vill ha en som är lite mindre och smidigare.

Näh, snart ska vi ge oss ut i skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<