Mången besökare en måndag!

Vilken trevlig dag, gick och la mig allt för sent dock. La ett dumt bud på tradera och vann, trodde jag inte att jag skulle göra.
Sonen vaknade tidigt, men vi låg och drog oss innan vi klev upp. Morgonen bjöd på dammsugning och lite annat småplock.
Halv nio fick vi besök av Camilla och hennes son Willmer, vi gjorde sällskap till Liten och Stor i Ånäset. Det var 6 mammor och barn där idag, med oss inräknade. Barnen lekte, vi sjöng och fikade. Trevligt som vanligt.

Sen traskade jag och Camilla hem med varsin barnvagn, vi passade på att handla lunch på ICA. Många "kändisar" var där idag.
Camillas son sov länge! Hon åkte iväg och hämtade dottern Maya och dom stannade ända in på eftermiddan. Mamma Linda kom förbi också.. Vi fick en trevlig pratstund, passade mest de busiga barnen förstås.

Ikväll lägger Jocke vår son.. Just nu skriker sonen i sängen och vill inte somna.. Jobbigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<