Onsdag

Snacka om trött! Sonen, sötast i världen btw, har feber IGEN. Trodde iofs att natten skulle bli hemsk men han sov! Vi har tagit en morgonpromenad i det vackra kalla vädret. Startade igång min walkman på telefonen iförrgår och har härliga låtar att lunka till!
Sambon är och värderar sin framtida skog, blir väl sen hem idag gissar jag eftersom han ska jobba över. Tråååkigt.

Har slarvat idag men kunde inte hålla mig. Snacka om GOD chokladkaka som låg i kylen då jag kom hem från promenaden!!
Näh, nu ska jag ta en dusch medan sonen fortfarande sover i sin vagn på bron. Det verkar som att dom dragit igång gräsklipparen på granngården.. LÅTER HÖGT..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<