ådernät och nya tider!

Fan oxå vad mina ben ser ut! Jag har fått något så fint som ådernät, halverst åderbråck på ena benet. INTE vackert iaf. Tyvärr så är dom ju redan fulla med celluliter och annat sånt där "vanligt" som ALLA tydligen får.. Jag känner inte en enda i min ålder som har det, iaf inte vad jag har uppmärksammat.

Det går tydligen att behandla "bort", men det får bli sen. Förstå måste jag ändra mina levnadsvanor. Typ motionera mera och inte sitta så mkt med benen i kors, vilket blivit en hel del sen jag började jobba.

Ser att någon/några antagit utmaningen.
På måndag startar vi.. vad har vi för mål och vad blir priset????
Och, Sofia, självklart får du vara med.. men var inte så förbannat duktig då! ;-)

Nu ska jag sova, är egentligen väldigt trött"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste bara hitta Dannes steg räknare sen är jag på =)Och bli frisk =) Men priset kan väl vara en kram, hahah... nä inte vet jag, hitt på nå!

Kram

2009-04-19 @ 15:49:27
Postat av: Camilla

jag skulle vilja ha din mejl...:)

2009-04-21 @ 22:42:48
URL: http://mixie66.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<