Bränd..

Japp, då va det drygt en vecka sen jag klantade mig på ungsluckan och brände mig rejält. Var till VC i veckan och fick det tvättat och omplåstrat, fick även en tid för min "utbuktning" under bröstet som jag fått sen graviditeten (nej, inte magen). Känner mig som värsta sjuklingen, att åka till VC brukar jag inte göra i första taget. Men blev lite lätt skrämd då även min mor tyckte att det var bäst att kolla upp. Brännskadan svider ännu rejält och pulserar rätt kraftigt då jag står upp, men svullnaden och inflammationen har gått ner.

Sen har vår son, nr 1, dragit på sig stora sömnsvårigheter och sover väldigt lätt och oroligt. Ikväll har han vaknat och skrikigt flera gånger men, tack och lov, somnat om själv. Känner mig lite elak som inte springer dit direkt och stoppar om honom. Men samtidigt så lär han sig somna själv, vilket vi strävat efter lääänge..

Ikväll, em, var J hemma med oss och vi tog en promenad efter god mat. Albin var som vanligt på jakt efter "lallon" och tack och lov hittade vi några stackare som sparats av fåglarna.
Sen blev det friidrott för hela slanten (offrade mig lite för J´s skull). Nu ska jag kolla lite bloggar och sen gå isäng. Hinner väl kanske sova ngn timme innan L vaknar och vill ammas.. sen brukar det ju vara typ varannan timme mellan gångerna, så jag har ju att göra.

Usch, långt och jobbigt inlägg. Men ett minne för mig att läsa sen! =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

meen... åhh vad jag känner igen dedär.. tur att de går över med tiden iaf... men då ska man dela sig när dom springer åt varsitt håll...;P

Kramar i massor!!

2009-08-24 @ 21:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<