HÄRLIGA JULI!

Ja, man kan ju inte säga annat. Jag blev ju 2 barnsmorsa sista dagen i juli och jag som var helt säker på att det inte skulle bli. Skönt att grabben behagade komma ut.

5 saker som sker då man fått barn:

- Hormonerna i kroppen, jag gråter för minsta lilla, tårarna rinner t.o.m. till "The Bachelorette"
- Dåligt samvete för i princip allt som har med barnen att göra. Hur ska man räcka till?
- Sömnen, tänk att man kan somna på 2 sek och sova 3 minuter för att sedan väckas av minsta lilla ljud från bebisen.
- Jag kan äntligen raka benen, skrubba dom och smörja in dom utan att bli alldeles anfådd i kroppen!
- Kärlek, trodde inte att jag hade mer kärlek att ge, men ack så fel jag hade.

Med lillemans ankomst kom även det vackra vädret. Nu ska vi väl hoppas på ett härligt augusti?!

Nu ska jag krypa i säng och snusa lite bebis, det är ju bland det underbaraste som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<