Dagisdax..

Idag var första inskolningsdag på dagis för Albin. Det gick jätte bra hela tiden vi var där. Det började med att han ramlade på rutschkanan då han försökte gå upp fel väg, hon som har hand om inskolningen trodde att han skulle börja gråta och räckte honom till mig. Men det gick bra, han vart väl lite ställd bara.
Längtar redan till i morgon och ännu mer den dagen jag får börja gå undan =)

Idag blev det en runda med Camilla igen, vi tog ju en igår också men den blev inte riktigt lika lång som idag. Sommar 2009 here we come.. Eh, kanske inte riktigt för min del då.. Men jag bör väl vara lite extra pigg inför förlossningen iaf.

Övrigt idag så har vi kokat sylt och stökat lite i köket. Kom mig äntligen för att skura ugnen och putsa diskmaskinen utvändigt. Det blev en sån där städning där jag t.o.m tog till tandpetare för att komma åt den riktigt snuskiga smutsen som fastnat i springorna. Diskmaskinen ser dock sprillans ny ut, önskar så att den kunde fungera som en sådan också..

Stegräknaren:

Igår 5781 steg = 4,4 km
Idag 7511 steg = 5,7 km
Misstänker att mördarbacken vid Gunilla kommer att sätta sina spår imorgon! Jag styrde dessutom Albin i vagnen på dessa promenader, det ÄR tungt!



GODNATT!!

Kommentarer
Postat av: camilla

tror oxå att de kommer kännas imorron...:S men de ger ju resultat...:P prata me syster idag, hon sa att man helst ska gå 1h om dan, de betyder ju typ 2 vändor runt G-byn varje dag... vi får väl utöka lite till när vi har fått upp flåset lite...:D

2009-02-03 @ 23:10:33
URL: http://mixie66.blogspot.com
Postat av: camilla

hehe I know, känns skönt att veta att alltid följer med..:D ja du de var tugnt att gå igår kväll kan ja lova, värkte som sjutton lite överallt innan vi ens gått halva vägen....:P

2009-02-04 @ 10:49:03
URL: http://mixie66.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<