Så jäkla tråkigt!

Japp, idag åkte J iväg då jag kommit hem från marknaden. Tydligen går det inte att meka med bilen i vårt garage så han begav sig till Sjöbotten och tog med Albin så jag skulle få måla lite. Precis då jag städat undan, gjort lite mysigt, börjat med mat och duschat så ringer han och säger att det var mer jobb än väntat.
- Åh så oväntat!..
Blir bara så less..
Så nu, en lördagkväll, fortfarande ensam och extremt besviken och ledsen, sitter jag här ensam och irriterad.
Varför vet jag inte riktigt. Jo förretsten. För att J försökte göra mig till boven och ge mig dåligt samvete för att jag blir arg, då jag anser att han faktiskt kunnat göra detta hemma eller möjligtvis i Tomas garage för att spara både körning och tid.
Fast mest arg är jag väl på den där (satans) bilen som ALLTID ska repas.. Kostar pengar och tar tid gör den.. Hade jag fått välja hade jag kört den på skroten!!

Hade även tänkt mig ut med C ikväll men har bara varit så less och stängt av mobil och annat och låst in mig i ilska.
Det enda som är riktigt jobbigt just nu är att Albin är i Sjöbotten istället för att spendera lite kvalitetstid med sin mamma.. All tid man får med honom nu känns rätt så dyrbar då dagis "tagit" över på veckorna..

Nä, nu blir det sunkig melodifestival, lite fest i magen och mys med Kalle (den brända katten), men berättar med om det sen. Då mitt humör blivit till sig.. Kan det vara gravidhormoner tro??? Näh, min ilska är berättigad!

Kommentarer
Postat av: Camilla

men gumman... va bra att jag kunde muntra upp lite med de fina kortet...:P va trist att de blev så ikväll, kommer dom hem lr blir dom borta HELA natten..? hade ja vetat att du var alldeles ensam å arg och lessen hade jag brutit mig in och släpat med dig ut i blåsten och sen våldgästat under sunkmelodin..hehe :D

kramar!!!

2009-02-21 @ 22:20:13
URL: http://mixie66.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<