Så trött så trött...

ja.. man kan då bli det av allt sjukt dom visar på tv.
Igår hade jag en timme helt för mig själv, då valde jag att se Linda Rosing som söker kärleken. OH MY GOD! Vem skulle överhuvudtaget vilja bli ihop med en kille som sökt för att finna kärlek med Linda????
Men, ska försöka att inte döma ut henne helt efter bara ett avsnitt. Fast jag tror inte jag kommer att se några fler. Det var ju ungefär som Barbie söker Ken...

I morgon ska vi lägga golv. Jag ville ju helst börja lite smått att lägga i em. Men då jag inte fixar det själv så blev det inget, synd att inte J har samma "sug" som jag.

Kommentarer
Postat av: Camilla

hoppas de går bra med golvet..:) såg inte rosing, men ja tror inte att de är nåt för mig...:P

2009-02-28 @ 09:41:10
URL: http://mixie66.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<