Sista inskolningsdag

Allt gick jätte bra. Det hade väl varit lite grin och gråt men det är det ju även då han är hemma med mig. Jag hämtade honom kring ett då han hade sovit färdigt.
Vi städade och plockade lite innan Miriam och hennes son Tim kom förbi och fikade med oss. Tim älskade Albins traktorer och Albin delade gärna med sig av dom.

Efter blöjbyte blev det byxkalas..





OCH J har tappat sina brillor så han har fått ta på sig sina "lumpenbrillor". Det är bra att han tycker att de är osköna och skaver. Dessa ska inte bli långvariga om jag får säga mitt!
Imorgon ska vi in och testa lite nya bågar..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, snygga? Men väldigt morderna =) Tack för fikat =) Kram Miriam

2009-02-09 @ 22:39:13
Postat av: camilla

HAHAHA nej du dom var INTE speciellt vackra...:P

2009-02-09 @ 22:40:09
URL: http://mixie66.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<