Tänk att få betyda så mkt för någon...

Idag lämnade jag Albin på dagis i ca 30 min. Han hade gråtit de första 10 min sen lekt lite och varit lite smått kinkig. Då jag kom tillbaks satt han i knä på en av fröknarna med tutten i munnen och leksaksmobilen vid örat.
Han blev väldigt glad att se mig och kom fram direkt. Det var nog den goaste kramen jag fått på länge då han riktigt borrade in sig i min famn...
Imorgon ska jag lämna honom där från 08:30 - 13:00.. Så han ska äta lunch och sova där.. Det är ju förstås med lite blandade känslor som man lämnar. Men det brukar kännas bättre då man gått därifrån, det dåliga samvetet kommer sen då man hämtar..

Nu blir det snöskottning för 2:a gången idag.. Det gäller att hålla undan snön så mkt som de går!

Kommentarer
Postat av: camilla

ja de kan ja ju göra fast de är de som är problemet att om de finns mkt tvätt så tvätts den och hängs runt hela huset efter att torklorna är fulla i källarn+ att de påpekas att de är mkt tvätt...:( orkar inte höra på de....

2009-02-06 @ 18:59:03
URL: http://mixie66.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<