Utmanad

Jag har blivit utmanad av Camilla och tar väldigt allvarligt på dessa =)


1. 4 TV program jag brukar se:
Jag följer inte någonting på tv just nu. Lite av det som faller mig in. Ska dock följa Robinson då det drar igång.

2. 4 saker jag gjorde igår:
Va på marknad, målade Albins rum, lagade god mat (som jag fick avnjuta själv) och grät en skvätt.

3. 4 saker jag längtar till:
Bebis, sommar, J kommer hem och Albin vaknar

4. 4 saker som står på min önskelista:
Ett omgjort sovrum, hel bil, carport och gärna en kamin

5. 4 saker jag tycker om att göra:
Umgås med vänner, fota, avjnuta en bra bok och mysa med familjen

6. 4 saker jag avskyr:
Otrohet, döden, smärta och lögner

7. 4 saker jag åt i går:
GODIS, fisk, saltgurka och varm choklad (dock inte i en och samma måltid)

8. 4 bloggar jag utmanar:
Syrran, mamma, Jasmine och Sofia

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Men tjaa Petra, inte visste jag att du hade blogg, va trevligt :D men tack så mycket :) nej det gör verkligen ingenting =) såg nu att jag blivit utmandat, underbart =) ska sätta mig med det i morrn! ha det bra =) kram! :)

2009-02-23 @ 00:41:30
URL: http://jasminet.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej Petra! Hur står det till? Jag hittade din blogg när jag kollade in Lindas.. Tänkte bara höra om du ska på klassåterträffen? Har du någon koll om det är fler runt Å som ska dit? Tänkte att man egentligen borde boka in nån taxi lr större bil om vi nu skulle vara ett par stycken som ska dit! För säkert är det många som vill ta sig hem till Ånäset igen... Det kommer säkert bli riktigt skoj! Ha en bra dag, kram matilda

2009-02-24 @ 11:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<