Vad lite man hinner..

Ja, inte är det mkt som man vill som man hinner med.
Shoppade lite på rean i Å idag, en liten 3-hjuling till Albin i sommar. Han har förstås redan fått den monterad och jag var ruskigt arg innan jag fått ihop cykelj*veln.. som den många gånger fick heta. Dessutom ville Albin gärna hjälpa till och slita och dra, men helst sitta i mitt knä och skratta åt mamma som kokade av ilska.. (måste vara gravidhormoner, för det är ju så skönt att man kan skylla på det)

J är på folkan och ser hockey. Måste säga att det är ganska skönt att vara hemma då det är tyst och lugnt.

Jag bävar för morgondagen då det är dags att lämna Albin på dagis igen. Han blir så ledsen att det skär i bröstet då man går därifrån, fast sen är han förstås på bättre humör. Längtar tills nästa vecka då jag får hämta, mkt roligare!

Nu ska jag sooooova. Är riktigt trött..

Undrar om jag skulle försöka äta lite mer vitaminrik mat.. tror inte jag får i mig det jag behöver. Ska handla imorgon efter jobbet och då blir det bara nyttigt!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<