Bebisfeber...

Idag har vi städat och plockat. Jag och Albin tog en tur förbi mamma kring fika tid på fm, sen var det lunch och vila.
J skulle vara hemma tidigare idag men ringde och var sen (förstås). Det blev en stressig middag och sen iväg till Lövånger för att hämta fårskinn, tillbaks till Ånäset för att hälsa på Hans och Ulrica och deras lilleman.
Han var jätte söt, så nu blir man lite bebissjuk. Tur att man har en liten på väg i magen.
Albin blev förstås väldigt kär i bebisen och visste inte riktigt vart han skulle lägga händerna. Han kramade honom och ålade sig runt för att klämma och känna, men väldigt försiktig.

Ingen promenad idag. J har gått å lagt sig så jag får väl sitta uppe själv ikväll igen (Jippie). Gillar inte skiftgång, vi träffas i stort sett "never", då han är hemma så sover han mest..
Mitt huvud värker som tusan, har gjort mest hela dagen och det har gått hyffsat att koppla bort, men sen vi kom hem från bebis besök och en massa rännande så känns det som att jag håller på att sprängas..

Näh, blir tv:n och lite chips kanske, så får vi se om det ger sig.. Annars alvedon och sängen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har också sett lillkillen idag, supersöt!! Hoppas din huvudvärk ger sig =) kram Miriam

2009-01-30 @ 22:03:18
Postat av: Anonym

jag har också sett lillkillen idag, supersöt!! Hoppas din huvudvärk ger sig =) kram Miriam

2009-01-30 @ 22:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<