Camilla Camilla Camilla

Idag blev det 3 promenader. Fast den första skulle man kunna räkna som en LÅNG. Då jag och Camilla gått nästan hela varvet runt Gammelbyn mötte vi Miriam som var på väg till stallet, så vi vände och gick rundan åt andra hållet + att jag styrde Albin som sov.

Sen ringde Camilla mig för en dryg timme sen och ville ta en runda till! Jag vet att jag sagt två stycken, men trodde ju som att vi gjort bort dagens gärning då det blev en sån lång. Men det tyckte inte hon och det var ju jätte bra! Så vi tog en runda till. Jätte skönt att komma ut och bort från huset ett tag.
Men då jag och Camilla skilldes åt vi Järnaffärn trodde jag faktiskt att jag skulle måsta krypa fram för att överhuvudtaget ta mig hem. Mina jumskar värkte så det stod härliga till, blev tvungen att backa mig fram för att varje steg åt andra håller var outhärdligt..
Väl hemma blev det stretchning på HÖG nivå..

Huset tyst och skönt, med en sovande Albin. Underbart!

Stegräknaren slutade på 15169 steg = 11,5 km!

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte illa tjejer =) Bra jobbat!!! Tack för mi följde mig, jättekul!! kram/ Miriam

2009-01-29 @ 22:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<