Ensam livsnjutare..

I fm skickade jag iväg sambon och sonen för att få en helg för mig själv. Förhoppningsvis ladda upp med nya tag och mer lust.
Just nu sitter jag och väntar på mina varma mackor som är i ugnen, snart klara!
Har jobbat en stund idag och ikväll blir det stan med mamma Vi ska tydligen se en VIKTIG match mellan min brors lag och en kund till mammas företag, spännande. Håller såklart på brorsan och är inte alls orolig eftersom han är så otroligt duktig. Hoppas att Albin ärvt lite av hans egenskaper...

I helgen ska jag njuta av att vara ensam men samtidigt vet jag att jag kommer att längta efter mina älsklingar.. PUSS PÅ ER!

Du som kommenterat spydigheter, träd fram! Hehe

Nu är mina mackor färdiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<