Första dagen på det nya året...

.. vilken känsla hade ni i magen då ni vaknade imorse? Förmodligen bakfulla och illamående.. INTE JAG! =)
Sitter just nu och funderar på vad jag ska göra idag, det är lite kallt ute men jag är även sugen på att hälsa på någon. Vi får väl se vem som blir de lyckliga tu.

Vi hade jätte trevligt igår, även om jag fick tvinga sambon hem. Blev så fruktansvärt trött och kunde inte tänka på annat än morgonen efter, var även lite orolig att Albin skulle bli pigg då jag väckte upp honom för att åka. Men allt gick bra.
Vi grillade vårt eget kött och åt potatisgratäng (super god), sallad, sås och bröd till. H&U hade gjort en kalasgod efterrätt som vi tryckte ner en stund efter maten.
Karlarna drack för glada livet och vi särringar, som någon sa, var nyktra. Tack för en underbar kväll och start på det nya året, ni som var där! Det här måste vi göra om!...

Glad 1/1 2009!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack detsamma!! Det var verkligen jättetrevligt.

Vilka blev dom lyckliga? Kram

2009-01-01 @ 13:00:03
Postat av: Anonym

Miriam, föregående inlägg...

2009-01-01 @ 13:00:33
Postat av: Anonym

Miriam, föregående inlägg...

2009-01-01 @ 13:00:37
Postat av: Anonym

Miriam, föregående inlägg...

2009-01-01 @ 13:00:47
Postat av: Anneli Blomberg

Gott Nytt År önskar släkten i Rimbo. Kent och jag har varit ute på promenad som vanligt och inte bakfulla, utan vi hade en lugn och städsam nyårsafton här hemma i all enkelhet. Mange har varit inne och jobbat i Stockholm inatt, med att städa upp efter alla som skräpat ner. Passade den lilla svarta som du fick på födelsedagen? Kram Anneli.

2009-01-01 @ 14:33:26
Postat av: camilla

låter som att ni hade en toppen kväll..:D

2009-01-02 @ 21:02:25
URL: http://mixie66.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<