Jag minns..

Lilla damen som älskade att sitta i Sjöbotten och titta ut över åkrarna, ibland rusade ett par hästar förbi och hon fick spela tuff... Undrar vad hon gör nu???



Sol och bad i Sjöbotten. Ser ni vilken skillnad på hudton mellan mig och J.s syster..
Men varmt var det. Tror det hade varit träskkamp denna dag också, därav så många badsugna!



Jessicas möhippa (längst till vänster). Camilla vann förstås gocarten, sen minns jag inte riktigt placeringen, men jag kom på pallen iaf. Efteråt var det stadsfest i Skellefteå..



Nu ska jag byta bajsblöja på Albin för 2:a gången denna morgon, sen blir det kläder på och en promenad.. Skönt!
BTW, har inte fuskat med stegräknaren, har bara glömt den då jag varit duktig. Så, inte så många steg att redovisa. Bättre ska det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<