Jag som var så duktig!

Förra gången det visade plus på stickan så gick jag minst en promenad varje dag..
Men nu, suck.. Å ju mindre jag går desto mer dåligt samvete får jag.. Så nu får det vara nog med dessa "tyck synd om mig" fasoner.. Jag är ju verkligen inte sån.. Inte utåt iaf.
Så, idag blir det två promenader.. Då Albin ska sova lunch och ikväll efter han somnat.. NU JÄKLAR PETRA!

Om jag ska komma i form innan förlossningen så är det bara att he sig ut.. Varannan vecka blir det dock svårt eftersom inte J är hemma på kvällarna..

Å helger har jag bestämt att jag ska få dispens från att vara "duktig". Kanske blir någon form av aktivitet iaf.. Undrar om dom skottat ishockeyplanen? Bra för rumpan har jag hört, å låren!!

Albin sov som en gud inatt.. I SIN SÄNG ÄNDÅ TILL 02:30.. Men då vaknade han och trodde det var morgon, fick välling och somnade nog om själv sen, för jag somnade ifrån. Vi sov till kl 09...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<