Låter oftast värre än vad det är..

.. det här med sömnen är verkligen irriterande. Men man får väl helt enkelt acceptera att det är som det är.
En god vän ringde mig igår kväll efter mitt bloggande och gav mig lite tips. Men fast jag tog till mig alltihop har jag inte lyckats skrida mina planer i verket.
Albin och min sambo åker bort i helgen, dom ska bo hos sambons föräldrar som åker till S-vall. Jag har både ångest och längtan, måste ju lära mig att släppa på trådarna. Även om jag förbjudit honom att vara på isen :-/ (man kan väl aldrig förbjuda någon, men önska kan är ett bättre ord)
Så att väcka sonen tidigare imorse blev inte av, var så fruktansvärt trött själv och em luren blev också längre än planerat. Men jag tänkte att dom ändå ska åka bort i helgen och där kommer inga tider att följas. Vi får ta tagi rutinerna efter helgen.. måste ju bli lite ordning innan dagisstarten..!

I em ska vi åka upp till Selet och umgås, fördriva lite tid och äta middag. Så det blir väl senare än vanligt i kväll med. Ger välling där och hoppas att han somnar i bilen. För jag ska lägga mig TIDIGT ikväll, ellerhur Albin!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir ju bra nu när du får vila i helgen! Då kanske du får nya tag! Kram Miriam

2009-01-08 @ 21:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<