Lipstick Jungle



Åh, har blivit helt såld på serien och lever mig in i kvinnornas liv. Fasen också att man kan bli så besatt, försöker se så fort tiden tillåter. Men har iaf förstånd att gå och lägga mig i tid nu. Det blir ju en del bök och stök med A på nätterna nu när vi tvingar honom att sova i egen säng och inte PÅ mig.

Var till BM på fm och vägdes och pratade. A var med och rev ut en påse med tops över HELA golvet =/
Det var inte tänkt att vi skulle lyssna på några hjärtljud eftersom BM trodde att det skulle oroa mig mer än lugna mig, risken är ju stor att man inte får höra något alls om bebisen ligger illa till.
Men den lilla krabaten var väldigt angelägen om att berätta att allt är bra, den speedade på i 160 och snacka om att man blev glad. Nu är oron borta, åtminstone för ett tag.

Var till Miriam efter fikat så barnen fick busa av sig lite. Å det var en liten herre som verkligen släppte lös, det är så mysigt att se vilken energi dom har.
A är inne i någon konstig period nu. Han slänger sig ner på golvet och skriker om han inte får som han vill.. Det enda som fungerar är att ignorera.. Sen när han är redo att lugna ner sig är han välkommen att tröstas..

Nu ska jag nog gå och lägga mig.. hoppas jag hinner somna innan han vaknar!


Kommentarer
Postat av: camilla

låter som en riktigt mysig dag..:D

2009-01-20 @ 22:52:33
URL: http://mixie66.blogspot.com
Postat av: Linda

Ååå va mysigt att vara hos barmorskan o dessutom få höra hjärtljud, nästan så att man blir sugen ;) Va kul att beställa nya saker, ja skulle vilja ha lite nya gardiner men har inte riktigt hittat några som jag fastnat för men de kommer kanske :) ha de bra kram

2009-01-21 @ 14:54:23
Postat av: Mamman

Slänger sig på golvet om man inte får som man vill... hm det känner jag igen, jag minns en lite flicka som ... =) som ville att jag skulle köpa kondomer med jordguggssmak när vi stod i kassan på ICA Raketen på Mariehem, typ 22 år sedan. Tricket med att slänga sig på golvet kommer att hålla på länge... =)

2009-01-22 @ 11:16:53
URL: http://ulriceberg.blogg.se/
Postat av: Mamman

Härligt med ett till barnbarn. Puss

2009-01-22 @ 11:18:13
URL: http://ulriceberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<