Lonely me...

L&S idag, det var trevligt! Och på tiden! Albin ramlade och slog sig då han klättrade i en dockvagn, det gick som tur var bra, inga tänder utslagna
Sen somnade han på vägen hem, jag fick äta lunch ifred. Konstig känsla men skönt!..

Då han vaknade åkte vi till R-fors, först in på Lord och sen till badhuset. Inte så mkt på Lord, bara lite kläder att ha då jag ska börja jobba. Hittade dock en "finjacka" till Jocke att ha utanpå kavajen. Men eftersom inte han var med var det ingen ide att köpa.. Synd då det var halva halva priset.. alltså 75%!
Det var trevligt på badhuset, fast Albin ville både simma själv och inte. Svårt då han inte kan och badringen har gått sönder. Ska nog beställa armpuffar med detsamma, om vi nu ska börja bada på onsdagar.. "Tanterna" i duschen försökte lära honom att säga mormor, just för att en av dom fick för sig att han kunde säga "starta" då han i själva verket sa gha gha och pekade på duschen och jag svarade - Ja, jag ska starta den...
Dom är för underbara och tjattriga då dom kommer för att motionera...

Det var seeegt med nattningen, tog typ 40 min, jag som trodde han skulle däcka direkt!..

Ingen promenad ikväll heller. Jag har alldeles för lite självinsikt känner jag, borde egentligen ge fan i att jag måste gå själv och bara gå.. För annars kommer jag nog aldrig igång!
Undrar dessutom om jag är den enda här som sitter hemma ensam (eller ja, J sover på övervåningen) ännu en kväll?? Näh, skulle inte tro det!

Så, typ 647 steg idag.. Ja jag vet, smisk ska jag ha.. Men vem ska ge mig det..??

Kommentarer
Postat av: camilla

ring mig så går vi, ja kan ju gå dagarna oxå...:D

2009-01-28 @ 23:00:20
URL: http://mixie66.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<