Mina kvällar!!!

GAHHHH, jag blir faktiskt tokig snart!!
Då min sambo jobbar em har jag näst intill INGET eget liv!.. Jag räknar timmarna tills dess att Albin ska gå och lägga sig, men varför det.. Bättre att räkna timmarna tills det här helvetet är över!
Det tar allt mellan 5-30 min att lägga honom, sen har jag ungefär 30 min till 1 timme för mig själv innan det är dags att gå dit och göra om hela proceduren.. Detta brukar oftast resultera i att min kväll för egen tid är ÖVER. För att ligga med honom i ca 30 min och sen är han pigg... JÄTTE KUL!!

Jag vet inte vad jag ska göra, håller på att gå i taket snart!!! Vill bara sticka härifrån!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ens införa rutinen att ligga brevid honom när han ska sova?

2009-01-07 @ 22:12:14
Postat av: Petra

Därför att det lugnar honom och jag vill gärna ha den effekten på mitt barn...

2009-01-07 @ 23:13:17
Postat av: camilla

förstår din frustration.. har tyvärr inga nya tips att komma med.. har själv tjorvat med M ikväll, hon somna halv elva...pust

många kramar!

2009-01-07 @ 23:19:22
URL: http://mixie66.blogspot.com
Postat av: Linda

Inge kul alls... Sömnen är en jobbig grej o själv behöver man ju få tiden för sig själv när de har somnat för att orka... Hoppas att de börjar gå bättre de behöver ni nog alla!!! Hör av dig om vi kan hjälpa till med något vad som helst!! Kram

2009-01-08 @ 12:42:46
Postat av: Anonym

Ja Petra... Då lär du få ligga där några år framöver...

2009-01-08 @ 18:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<