Pinsamt!!!

Å så pinigt!
Har ringt rint hela morgonen för att fixa och trixa för ikväll. En del svarar, andra inte. Men speciellt en person har varit extra terrad.
Så jag ringer kl 10:00, det är väl ingen som sover nu.. Men, det svarar en yrvaken person som presenterar sig som den person som jag söker;
- Hejsan, mitt namn är Petra. Ursäkta om jag väckte dig..
- Ingen fara
- Tänkte höra om Folkets Hus är ledigt ikväll
- Jag har ingen aning.
- Okeeeeej, har ju som hört att det är du som har hand om tidsbokningarna.
- Det måste vara morsan dåra...
Här fattar jag fortfarande inte att jag förmodligen pratar med fel person!
- Jaha, hur får jag tag på henne då (beredd att skriva ner ett nummer)
- Eh, kan du ringa lite senare
Hm typ när, tänker man
- Jaha, mitt på dan då eller?
- Ja precis
- Okej tack, hej!
Sen går det upp ett ljus för mig. Kan det ha varit ett av hennes barn som jag pratade med... Ååå, så pinsamt!

Undrar om jag törs ringa igen!! Måste juh!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<