Till mina bloggläsare..

De lyckliga tu igår blev mamma och hennes blivande man Johan. Dom kom med pizza så vi slapp laga middag. Sen åt vi glass till efterrätt och spelade Wii. Vi hade jätte trevligt och mamma vann förstås golfrundan men liten marginal till 2:an som självklart var jag då! Johan och Jocke delade en väldigt hård sista plats på +10. Men det blir revanch har jag hört!

Till en vän som flitigt lämnar kommentarer i min blogg: Klicka inte såååå många gånger på musen..hihi ;-) Trevligt att du kommenterar iaf och fortsätt med det!

Till Anneli: Den lilla svarta passar jätte bra som nattlinne, speciellt nu när det blir mkt spring på natten; toabesök och vällingbak bla. Men det kan bli svårt när magen blir större, då töjer jag väl ut den. Trevligt nyår på er, hälsa mina kusiner också! (OM NI INTE LÄSER SJÄLV FÖRSTÅS)

Nu ska jag och A in till stora staden Ånäset och komplettera lite matvaror. Det är kallt idag så värmaren på bilen går för fullt.. Burr... NU är det vinter..

Kommentarer
Postat av: Anonym

nog var det troligt att det var jag som kanske skickar för många, hahah! Vem annars?!/ Miriam

2009-01-02 @ 11:25:59
Postat av: Anonym

Tänkte du om mitt sunda liv eller nu hänger jag inte med. Kram Miriam

2009-01-03 @ 12:46:59
Postat av: miriam

Haha, jo jag kom ju på det sen =) Ja det beror ju helt på hur allt går =) Bra att du följer med mig. Då kanske vi ska ta det snart, tss!! För vips så är eran bebis ute =) Kram

2009-01-03 @ 22:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<